Det händer på riktigt

I vår ska jag vara utbytesstudent i Sydkorea på Pukyong National University och nu har jag äntligen bokat flygbiljett. Den 25e februari åker jag. Jag kan knappt fatta det. 25e februari. Wow. Resan skulle ta ungefär 24h men i och med alla tidsskillnader är jag först framme på morgonen den 27. Därefter stannar jag i Sydkorea fram till slutet av juni, eventuellt längre om jag reser vidare efter. Helt sjukt, är hur taggad som helst.

Innan jag åker är det fortfarande några saker som måste fixas:
  • Söka CSN (det kommer dock fixas idag).
  • Visum.
  • Flytta från lägenheten i Luleå.
  • Se till att jag har allt inför resan.
  • Fundera på vad sjutton jag ska ta med mig i packning.
  • Söka stipendier.

Har jag glömt något?

Det är som sagt ett tag kvar innan jag far, men tänkte att det är lika bra att börja dokumentera här på bloggen redan nu. Ska försöka skriva lite då och då innan resan så att eventuella framtida utbytes kan take a chill pill vid det här stadiet och bara tagga innan avgång.

På återseende.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: