Soliga dagar

De senaste två dagarna har det varit riktigt skönt väder ute. Nästan som en sommardag i Sverige. Igår passade vi på att gå till Gwangali-stranden som ligger 20min gång härifrån när vi hade lång väntan mellan lektionerna, vilket var helt underbart. Vi satt i sanden och doppade fötterna i vattnet (väldigt kallt fortfarande), sen åt vi glass också. Som jag längtat. Idag tog jag och Lina med oss en av skolböckerna ut och satte oss i solen för att plugga. Det gick sådär då det var skönare att bara sitta i solen och njuta, men tanken som räknas. Det är riktigt varmt när man sitter direkt i solen och det är vindstilla, och då är det ändå fortfarande vår här. Undra hur stekhett det blir om någon månad. Folk tittade lite konstigt på mig och Lina som satt i bara linnen och solade när de själva gick förbi i varmare jackor. 
 
Körsbärsträden är verkligen hur vackra som helst just nu, tröttnar inte på att se alla fina träd. 
 
Plugg (läs:solning) på g.
 
En bra kombo för utomhus plugget. Boken, ananas och solskydd.
 
Detta var vår pluggplats på campus. En liten fin minipark med trädäck. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: