Ny resväska

Efter att ha spenderat 4 dagar i Uppsala på Datatjej-konferens insåg jag att jag har på tok för liten resväska. Jag hade alltså svårt att få plats med alla saker hem från Uppsala efter 4 dagar. Innan ni börjar tro att jag är någon galen tjej som packar hela sitt liv för en 4 dagars resa så kan jag förtydliga med att resan krävde ovve, balklänning, finkläder och vanliga kläder, plus skor och tillbehör till allt. Dessutom fick vi väldigt mycket gratisgrejer som också skulle packas ner och gjorde det svårt att stänga väskan.

Hur som helst, jag lär behöva ha med mig en hel del grejer till Sydkorea där jag ska vara i 4 månader. Därför investerade jag alltså i en sprillans ny resväska från Samsonite igår. Mitt mål är att allt ska få plats i den, plus ett handbagage såklart. Wish me luck! 😅 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: