PKNU jacka

Här på universitetet går väldigt många runt i PKNU-jackor. Coolt tyckte vi, så vi ville inte vara sämre. Jackorna skiljer sig beroende på vilken department/major man är i och ändras tydligen i utseende varje år. Kan typ motsvara studentoverallerna man har, om man bortser från att jackorna ändrar utseende. 
 
Jag tillhör i alla fall computer engineering så min jacka är svart (lätt bästa färgen om ni frågar mig). Nu kommer alla tycka att vi är lika coola som koreanerna (Y).
 
 
 
På armen står det engineer, tror att det är någon typ av räv (firefox) som flyger runt texten också.
 
De andra jag hänger med tillhör business, så deras jackor är ljusgråa med vita ärmar. All text är på kinesiska för att det tydligen låter mer akademiskt och viktigt.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: